Změna v zasílání záznamů o úrazech České školní inspekci


01.04.2016

S účinností k 1. 4. 2016 dochází k již dříve avizované změně ve způsobech zasílání záznamů o úrazech České školní inspekci. Od 1. 4. 2016 již nebude možné tuto povinnost plnit původním způsobem pomocí elektronických formulářů ZFO (opatřovaných elektronickým podpisem). O tomto kroku informovala Česká školní inspekce všechny školy a školská zařízení zapsané do školského rejstříku v dostatečném předstihu a tato informace byla včas sdělena také výrobcům informačních systémů pro školy.

Pořizování záznamů o úrazech je nadále možné dvěma způsoby:
  1. Vyplňováním elektronických formulářů v systému InspIS DATA (videomanuál -zde-, příručka -zde-)
  2. Vyplňováním a odesíláním záznamů prostřednictvím informačního systému, se kterým škola či školské zařízení pracuje (pokud dodavatel tohoto systému provedl integraci k systémům InspIS)  - tato možnost je aktuálně k dispozici pro uživatele školních informačních systémů Bakaláři a Škola Online, ostatní výrobci prozatím na nabídku připojení svých produktů nezareagovali.
 
Česká školní inspekce i nadále nabízí všem výrobcům školních systémů možnost využití tzv. integračního rozhraní pro systémy InspIS, které kromě efektivní obsluhy agendy školních úrazů umožňuje také např. automatickou synchronizaci informací o třídách a žácích pro potřeby elektronického ověřování výsledků žáků prostřednictvím systému InspIS SET a mnoho dalších užitečných funkcí.
ČESKÁ ŠKOLNÍ INSPEKCE
Fráni Šrámka 37, 150 21 Praha 5

tel. : +420 251 023 127
e-mail: posta@csicr.cz
Úřední hodiny: pondělí, středa     7.45 - 17.00

ID datové schránky ČŠI: g7zais9
IČO: 00638994
Podatelna ústředí:
pondělí, středa 7.45 - 17.00
úterý, čtvrtek 7.45 - 16.15
pátek 7.45 - 14.45
 
© 2017 Česká školní inspekce