Zpráva z šetření PISA 2012 Finanční gramotnost patnáctiletých žáků

Zpráva z šetření PISA 2012 Finanční gramotnost patnáctiletých žáků

Česká školní inspekce zveřejňuje zprávu z mezinárodního šetření PISA 2012: Finanční gramotnost patnáctiletých žáků.
/Dokumenty/Publikace a ostatní výstupy

Příklady úloh z finanční gramotnosti

Příklady úloh z finanční gramotnosti

V příloze naleznete příklady úloh z finanční gramotnosti. Tyto úlohy se objevily v pilotním šetření v roce 2011 a nebudou již dále používány pro účely testování PISA.
/Dokumenty/Publikace a ostatní výstupy

Zpráva z šetření PISA 2012 Finanční gramotnost patnáctiletých žáků

Zpráva z šetření PISA 2012 Finanční gramotnost patnáctiletých žáků

Česká školní inspekce zveřejňuje zprávu z mezinárodního šetření PISA 2012: Finanční gramotnost patnáctiletých žáků.
/Dokumenty/Publikace a ostatní výstupy

Koncepční rámce (metodika šetření)

Koncepční rámce (metodika šetření)

Zprávy o realizaci přináší podrobnější popis prováděných činností.Zpráva o přípravě a realizaci pilotního šetření PISA 2018Zpráva o přípravě a realizaci hlavního šetření PISA 2018Zpráva o přípravě a realizaci pilotního sběru dat šetření PISA 2022Zpráva o přípravě a realizaci hlavního sběru dat šetření PISA 2022 Šetření PISA se v každém cyklu zabývá jednou doménou podrobněji. Česká školní inspekce připravuje české verze koncepčních ...
/Mezinárodní šetření/PISA


Úroveň gramotností žáků na ZŠ a SŠ ve školním roce 2018/2019 - shrnutí hlavních zjištění

Úroveň gramotností žáků na ZŠ a SŠ ve školním roce 2018/2019 - shrnutí hlavních zjištění

Ve formátu pdf ke stažení zde.   
/Dokumenty/Tematické zprávy

Tematická zpráva – Čtenářská gramotnost na základních a středních školách ve školním roce 2022/2023

Tematická zpráva – Čtenářská gramotnost na základních a středních školách ve školním roce 2022/2023

Čtenářské gramotnosti je přisuzována vysoká důležitost z hlediska dosahování úspěchů a zažívání potěšení a radosti ve vzdělávání, v osobním i pracovním životě. Vyšší úroveň čtenářské gramotnosti je také spojována s lepší schopností kritického myšlení a správného rozhodování, s vyšší citlivostí k přijímanému informačnímu obsahu, s rozvojem kreativity a&nbsp ...
/Dokumenty/Tematické zprávy

Tematická zpráva – Čtenářská gramotnost na základních a středních školách ve školním roce 2022/2023

Tematická zpráva – Čtenářská gramotnost na základních a středních školách ve školním roce 2022/2023

Čtenářské gramotnosti je přisuzována vysoká důležitost z hlediska dosahování úspěchů a zažívání potěšení a radosti ve vzdělávání, v osobním i pracovním životě. Vyšší úroveň čtenářské gramotnosti je také spojována s lepší schopností kritického myšlení a správného rozhodování, s vyšší citlivostí k přijímanému informačnímu obsahu, s rozvojem kreativity a&nbsp ...
/Dokumenty/Tematické zprávy

Rozvoj informační gramotnosti

Rozvoj informační gramotnosti

Materiály k podpoře zvyšování úrovně rozvoje informační gramotností ve školách jsou zaměřeny na posuzování podmínek rozvoje informační gramotnosti, na hodnocení procesu rozvoje (posilování) informační gramotnosti a na definici dosažené úrovně žáků v jednotlivých klíčových aspektech informační gramotnosti.    Soubor indikátorů podmínek rozvoje informační gramotnosti vymezuje jednotlivé klíčové oblasti a indikátory významn ...
/Odkazované články

Tematická zpráva – Finanční gramotnost žáků základních škol a výuka finanční gramotnosti na SŠ

Tematická zpráva – Finanční gramotnost žáků základních škol a výuka finanční gramotnosti na SŠ

Česká školní inspekce se ve školním roce 2022/2023 věnovala výuce finanční gramotnosti žáků na základních a středních školách. Cílovou skupinou šetření byli žáci prvních ročníků středních škol (kvinta G8, tercie G6). Šetření proběhlo v listopadu 2022 a v rámci inspekční činnosti České školní inspekce se opíralo jednak o informace získané od ředitelů a učitelů výběrového souboru středních škol v rámci elektronick&#233 ...
/Dokumenty/Tematické zprávy