Menu
Kariéra
Veřejné zakázky
Otevřený úřad
Otevřená data
Registr dodavatelských faktur
Registr smluv
Poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb.
Informační systémy
Registrační formulář pro ředitele škol
Videomanuály a příručky
Kontakty
Ústředí
Krajské inspektoráty
Hledaný výraz:
Hledat
Základní informace
O nás
Důležité informace
Úřední deska
Organizační struktura
Registr inspekčních zpráv
Dokumenty
Koncepční dokumenty
Plán hlavních úkolů
Kritéria hodnocení
Tematické zprávy
Výroční zprávy
Publikace a ostatní výstupy
Metodický portál
Vzdělávání v datech
Aktuality
Tematická zpráva – Faktory ovlivňující přechod dětí z mateřské do základní školy
12.09.2024
Jedním z negativních rysů spojených se začátkem primárního vzdělávání je přetrvávající vysoká míra odkladů zahájení povinné školní docházky, a to navzdory řadě opatření, která ...
Více
Národní zpráva PISA 2022 Finanční gramotnost
27.06.2024
Národní zpráva přináší přehled nejdůležitějších zjištění z šetření finanční gramotnosti patnáctiletých žáků, které bylo součástí mezinárodního šetření PISA 2022. Ve zprávě ...
Více
Národní zpráva PISA 2022 Tvůrčí myšlení
18.06.2024
Národní zpráva přináší přehled nejdůležitějších zjištění z šetření tvůrčího myšlení patnáctiletých žáků, které bylo součástí mezinárodního šetření PISA 2022. Tato inovativní ...
Více
Školy, do kterých se žáci těší – Inspirace ze škol a pro školy
11.06.2024
Nový analyticko-metodický materiál České školní inspekce se zaměřuje na podporu wellbeingu ve školách a přináší pedagogické veřejnosti ucelený pohled na toto téma v národním i ...
Více
Sekundární analýza: Znaky základních škol s výrazným posunem v národních testováních
11.06.2024
Česká školní inspekce realizovala ve školních letech 2016/2017 a 2021/2022 rozsáhlá zjišťování výsledků žáků na úrovni 5. a 9. ročníku základních škol ve vzdělávacích oblastech ...
Více
Sekundární analýza: Společné znaky ZŠ a SŠ s pohybově zdatnými a pohybově slabšími žáky
22.05.2024
Česká školní inspekce uskutečnila v letech 2021 a 2022 tematické šetření, které se na úrovni základního a středního vzdělávání zabývalo hodnocením podmínek ...
Více
Starší články
Mezinárodní spolupráce
Evropské školy
OECD
IEA
SICI
Mezinárodní šetření
PISA
TIMSS
PIRLS
ICILS
TALIS
ESF projekty
Datově-analytická podpora pro hodnocení a řízení vzdělávání
Komplexní systém hodnocení
Zavádění systému řízení kvality